Friday, March 4, 2011

(^_^)


Betul apa kawan kawan saya katakan..semakin meningkat umur, golakan jiwa menjadi semakin hebat..

dan bergantung kepada individu samada 
dapat menahan atau tidak..
dapat melawan atau tidak..
dan walau apa yang terjadi..
HIDUP PERLU DITERUSKAN...
saya sangat bersyukur kerana mempunyai sahabat yang sangat memahami..
sudi mendengar setiap apa yang terkeluar dari bibir ini..
terima kasih sahabat..



akak ala&ecah..
*suka duk cerita masalah samasama tp last2 aku yg tdo dulu..
time kasih awk awk sume..:)

(hasni,aku,k'lala)
*gamba nie ktorg amik masa nk g mkn2 umah buah hati awanis:)

ni lagi salah seorang sahabat yang paling rapat dengan saya:)


tanpa kalian di sisi, mungkin hidup saya tak seindah seperti hari ini:)

4 comments:

  1. selamat menempuh alam dewasa mu. hidup memang tak seindah khayalan tapi takde lah sampai bosan terus. :) ada sahabat2 best macam awak2 bole imbangi kehidupan yang kadang kala sadis :) maka bertahanlah.

    ReplyDelete
  2. rupanya lagi indah jadi kanak2..
    hanya tahu untuk bergembira tanpa memikirkan masalah..
    walaupun masa kecik2 kite slalu teringin nk jd org besar..:)
    kan??

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHAHAH! bes ape saiko same same :) kata BFF ! dah dah, jangan emosi. meh duk sini meh. ade tuna !

    ReplyDelete